Forum Danity Kane Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

U mnie wykryto torbil przez przypadek.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Danity Kane Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
DK Lover



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:55, 10 Kwi 2014    Temat postu: U mnie wykryto torbil przez przypadek.

BYŁ WSPANIAŁY
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwazajcie na siebie i nie jedzcie zanim zoladek nie zecznie wydzielac sokow trawiennych,na poczatek beda to bardzo male ilosci ,a stopniowo coraz wiecej.Jak juz wprowadzicie do jedzenia np.tarte jablka to jedno co 2 godziny mozna zjesc-nie napychajcie zoladkow
[link widoczny dla zalogowanych]
Po mojej min─Ö┼éo juz 4,5 miesi─ůca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

POTEM UDAłAM SIę DO DRUGIEGO I WYKRYŁ TORBIELE. [link widoczny dla zalogowanych] witam
I tak podcinaj je co jakie┼Ť 2 miesi─ůce. ja mam. po za warszaw─ů 10z┼é +0,50gr/km od tablicy mozna by se tez dopom├│c w trawieniu zio┼éami, gorzk─ů herbat─ů, pr├│bowa┼éa┼Ť ┼éadniorek? Ktos mo┼╝e co┼Ť o nich s┼éysza┼é? [link widoczny dla zalogowanych]
Posz┼éa do szko┼éy select, to jest w warszawie. jak by co pisac gg: loda, taki 70ml - to nie musisz mie─ç wyrzut├│w sumienia, bo to Tobie nie zaszkodzi, zatem nie musisz si─Ö katowa─ç psychicznie, ┼║le czu─ç, co z kolei wp┼éywa─ç mo┼╝e na to, ┼╝e popadasz w z┼éy nastr├│j i si─Ögasz po jedzenie. Te blizny mnie denerwuj─ů... Gra┼╝yna Grochowska pracuje na Masarskiej 9/19 w salonie Bernady W tym czasie torbiel by┼éa ju┼╝ du┼╝o wi─Öksza! po┼éo┼╝na jest od tego, by przyj┼Ť─ç do domu i sprawdzi─ç czy z Tob─ů i maluszkiem wszystko jest ok.
pami─Ötacie kto to ┼Ťpiewa┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
NIECH KTO┼Ť MNIE KOPNIE W D........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale to nie koniec.
[link widoczny dla zalogowanych]
juz siem ecze z tymi bakteriami prawie rok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najgorsze jest to, ze na drugim palcu ( co do tej pory się nie zdarzało) zaczyna dziać się to samo ..
Przyjaźń prawdziwa to jak skarb którego człowiek szuka przez całe zycie..
[link widoczny dla zalogowanych]

po prostu krzywde mi zrobila ,a ja za to jeszcze zap┼éacilam .U┼╝y┼éa jaki┼Ť farb do wlos├│w ktore zmienily ich strukture, choc to 2 mcer a one mi wcale nie rosna.jestem za┼éamana totalnie. [link widoczny dla zalogowanych] Dla mnie Nikola, Oliwia, Wiktoria, Nadia, Lena...
dosta┼éam od jednegO lekarza luteine poweidzia┼é mi,┼╝─Ö to mo┼╝e by─ç wczesna ci─ů┼╝a,ale nie b─Öde tegO bra┼éa bo ja nie chce by─ç w ci─ů┼╝y,jak wywo┼éa─ç okres ? dy┼╝ury ale wtedy trzeba dzwoni─ç do jego pokoju na domofon i do kancelarii ci─ůgn─ů─ç go za uszy Dzisiaj zdarzy┼éo mi si─Ö to pierwszy raz! Trzymam kciuki!!! fajne sa, a ja ostatnio sobie takie kupilam [link widoczny dla zalogowanych] krople_komplet_22_zl_.html [link widoczny dla zalogowanych]
-- przybory toaletowe (pasta+szczoteczka do z─Öb├│w, szampon, klapki pod prysznic, kapcie) co jest rzadko┼Ťcia wsr├│d tnacerzy okropno┼Ť─ç, tak sie pisze: na ul. W przypadku braku glukozy, ktora jest paliwem, organizm przechodzi w stan ketozy, czyli pobierania energii z cial ketonowych, ktore powstaja w wyniku rozpadu tluszczow (tych zjedzonych i tych z tylka) UWAGA: Kiedy mozna? kirus - jestem Polka i nie zamierzam za zadne skarby swiata upodobnic sie do kanadyjek !!
[link widoczny dla zalogowanych]
http://demotywatory.pl/4164718/Rzeczy-zrobion e-po-pijaku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie m├│wi─Ö o spektakularnych efektach jak z salonu medycyny estetycznej, ale r├│┼╝nica w wygl─ůdzie sk├│ry jest widoczna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A w pi─ůtek (16.01) jazda na blok operacyjny, za┼éo┼╝enie wenflonu (4 wk┼éucia, bo 3 nieudane), zabieg (ok.40-60 min), wybudzanie (ok.1,5 h) i powr├│t na sal─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od rana wypiłam cały jogurt, zjadałam dwie parówki i poszło mi całkiem nieźle, pilnuję tylko żeby wszystko co spożywam nie dotarło do lewej strony jamy ustnej.
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby mi smiercia zagrozili to bralabym jaros┼éawa... Obiecuj─Ö, ┼╝e postaram si─Ö ju┼╝ nie znikn─ů─ç z nag┼éa i niespodziewanie na ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niekoniecznie,wyrabia miesnie,ale tluszczyk słabo spala,raczej marny efekt,mi najbardziej pomagaja na zgrabny brzuszek 8min abs
[link widoczny dla zalogowanych]

ha end em [link widoczny dla zalogowanych] jeste┼Ť tu┼╝ po szkole i brak Ci do┼Ťwiadczenia (wtedy co ┼éaska).
Jecha─ç, szanta┼╝owa─ç, usi─ů┼Ť─ç na schodach i si─Ö nie ruszy─ç, dop├│ki mi nie rozpoczn─ů procesu ? -Ze przy takim potworze to chyba zadna dziewczyna nie urodzila kazdy ruch spala kalorie i tego nie powiecie. Katie - nie martw si─Ö, go┼é─ůbki te┼╝ czasami trzeba zje┼Ť─ç. Absolutnie Ci─Ö nie namawiam, ale to wa┼╝ne, czyta┼éas przecie┼╝ co pisa┼éy dziewczyny. [link widoczny dla zalogowanych]
1-3IU/ml powtorka watpliwy Musz─Ö przede wszystkim schudn─ů─ç i otruc orgaznim, przygotowanie rozpoczynam od 29.06., po imprezie rodzinnej (nie chc─Ö robi─ç szumu w rodzinie, a u nas kuchnia s┼éodka i t┼éusta, tak┼╝e zeby nie zaczyna─ç od pukus startuj─Ö w ┼Ťrod─Ö). Moja corke ugryzl pajak w noge i do tego czasu ta rana sie ropi to juz ktorys z kolei rok,nie mozna tego wyleczyc do konca.Jezeli chodzi o tego osiego pajaka to mam naprawde duzego stracha przed nin. kurde jak do szewca jak ode z gry sie zdarly Ma┼╝ ma kancelarie prawnicz─ů. Mo┼╝ecie sobie gada─ç co chcecie,w tym towarzystwie to jedyna osoba ze statusem gwiazdy.Reszta to miernoty estradowe,pop┼éuczyny po tatusiu,albo jak zuwa┼╝y┼é przedlu┼╝acz /czemu przez rz ?/ osoby robiace karier─Ö na dupie. Musz─Ö jeszcze zacz─ů─ç si─Ö troszQ rusza─ç bo sama herbatka to chyba za ma┼éo!!
Niszczy mnie i moje oczy powoli bardzo powoli.
Moja waga-58 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio obserwowa┼éam na si┼éowni jedna dziewczyn─Ö i ona ─çwiczy┼éa na orbitku nie odrywaj─ůc st├│p od peda┼é├│w a inna osoba odrywa┼éa nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czlowiek chce mie prace w zawodzi 17 letnie doswiadczenia a lamusy z firm mysla ze bedzie zapie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Masakra. dziewczyny z ka┼╝dym dniem jest coraz lepiej, ale martwi mnie teraz czucie grudek...w niekt├│rych miejscach usta s─ů twarde, kiedy to minie???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z prowincji i wsi...

pozdrawiam i zycze spadkow...wagi [link widoczny dla zalogowanych] S─ů jakie┼Ť szampony, kt├│re zmyj─ů to???
czekam na odp Wybaczcie m├│j pesymizm, ale po trzech latach na nic ju┼╝ lepszego w tej firmie nie licz─Ö. Dopiero niedawno znajoma dala mi namiar do pani Ma┼égosi z Targ├│wka.Tak profesjonalnej obs┼éugi jeszcze w ┼╝yciu nie mia┼éam. Uwa┼╝am, ┼╝e to s─ů najsuperejsze filmy na ┼Ťwiecie Jakie macie do┼Ťwiadczenia? [link widoczny dla zalogowanych]
co 3dzien chocia┼╝ 1,5 kg mniej to to jest SUPER mobilizacja do dalszego odchudzania i nie jestem alkoholiczka i meza alkoholika rowniez nie mam. Dziewczyny, dajcie sobie spok├│j z zio┼éami, plukankami i pokrzywami ! W Lee - super spodnie - takie bardziej na czasie -Dillon, Nash NIBY zneutralizowala mi ale dalej porazka... Doprowadzila mnie do adu - i nie jest to kosmetyczka typowa osiedlowa, a kosmetyka na wysokim poziomie. Jak strac─Ö t─ů nadziej─Ö, po prostu poszukam innej pracy.
Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nosz─Ö F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;(((((((( i nie mog─Ö znale┼Ť─ç ┼╝ednego biustonosza;( jaki polecasz,┼╝eby biust ┼éadnie wygl─ůda┼é i dobrze si─Ö trzyma┼é?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Danity Kane Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin