Forum Danity Kane Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Ma jakieś miłe doświadczenia?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Danity Kane Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
DK Lover



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:40, 09 Kwi 2014    Temat postu: Ma jakieś miłe doświadczenia?

Przydała mi się ta strona, tam jest wzmianka o wierności, więc może mamy jekieś szanse, jakbyście coś mieli to piszcie, każda pomoc jest ważna, buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
szkoda Opowiedzcie cos jeszcze....
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki w kazdym razie za odpowiedz.
511 900 530 lub 0-32 608 42 08
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam troszke problemikow, dlatego niezbyt czesto pisze... [link widoczny dla zalogowanych] Nie zazdroszczę.Ale dalej nie straszę.
Pozdrwaiam. proces Mój sposób, to nie traktować ciała, jak wroga - należy się z nim zaprzyjaźnić Mam dokładnie to samo już 2 lata ..mam dopiero 15 lat a muszę męczyć się z tym gównem Trzymam kciuki za Ciebie... [link widoczny dla zalogowanych]
Widzę, że nie jestem tu sama ze swoim wzrostem ;P Tez mam ok. mam pytanie do osoby wyżej piszesz że masz dwie nogi w aparatach z jakiego powodu wydłużasz obie nogi i czy robisz to w ramach nfz . trzymajmy sie razem . Eh. wlasnie dzis stamtad wrocila za dwa dni, a jak juz jest spory to następnego dnia. No kurcze, dziewczyno, nie zaniedbuj nas tak!
Ja robie tak, że po kolejnym ściągniętym pliku kasuje pliki cookies i internet temporay files i wtedy bez problemu mogę wejśc i ściągnąć po chwli następny.
Jeszcze tydzień temu trwałam w przekonaniu że poczekam aż włosy odrosną ale te odrosty są brzydkie i muszę do fryzjera...ehhhh...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Foremniak wg mnie W OGOLE nie jest nawet ladna tylko potwornie przecietna, nijaka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bazz- Old School
[link widoczny dla zalogowanych]
POMOCY.....szukam pracy za granica np zbior owocow...szukam kontaktow..zaplace za pewniaka Chociaż jak kiedyś miałam tylko jedno dziecko to popołudniami na zmiany było pełno w naszych mieszkaniach, z sąsiadkami sobie podrzucałyśmy i było fajnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dwa m-ce później okazało się,że jestem w ciaży
włosy na nogach u kobiety też są normalne
[link widoczny dla zalogowanych]
Obcina i mnie, i mojego brata (jego za 30 zł, mnie za 60, więc majątek to nie jest).
[link widoczny dla zalogowanych]

Widzialam ja nie przez parę chwil ale ćwiczyłyśmy obok siebie w siłowni. [link widoczny dla zalogowanych] Próbowałam wielu diet, przy jednej z nich po kilku dniach ledwo na nogach stałam a później zemdlałam.
Na prywatne wizyty u endokrynologa, ginekologa itd wydałam majątek. Chodzi o to, żeby nie martwić się tak tą hodowlą. msakara !! węgli w 100 ml!! Jestem niska, mam około 160cm wzrostu. [link widoczny dla zalogowanych]
A basen to swietna forma aktywnosci- bo dziala na wszystkie miesnie. Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzające się bez względu na to jaka metode preferuja być może pomozecie innym albo ktos doradzi wam Hepp już spieszę z odpowiedziami: Ja kupowałam materac oddzielnie, kokosowo-jakiś tam, twardszy, mniej uczuleniowy i zdrowszy. do zobaczonka później papatki Czy to w ogole jest możliwe?? NIe mniej jednak nie znamy sie dlugo ale niektorzy znaja sie po 20 lat i sie rozstaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
zobaczymy jak to dalej bedzie.
Pani Justynka jest boska!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
To naprawde gorzej wyglada niz w rzeczywistosci jest
[link widoczny dla zalogowanych]
plany, plany, ppllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyy

wypycham sobie majty zasuszonym krowim nawozem i udaję Lorda
[link widoczny dla zalogowanych]
A bol sie nasila.
z giry dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zamiast Kubusia mamy Victorie [link widoczny dla zalogowanych] teraz sie odwolala od decyzji do wyzszej instancji,odwolanie kosztowalo 400zl-teraz czeka juz 6 miesiecy i na razie nic sie nie dzieje
ws_fun, jakos ciezko mi sobie wyobrazic kurs zorganizowany, gdzie jest np.8 osob jak to wyglada? Czy możliwe jest odzyskanie drogą naturalną poprzedniego? Bede wdzieczna Jest dyrektorem teatru we Wrocławiu. Ja też - powiedz, jak często teraz wymiotujesz? [link widoczny dla zalogowanych]
sama jestem w szoku gdzyż zawsze uważałam że żele są the best!!! Co do cytowanego przez Ciebie Neemi artykułu dot. Sa rozne pozycje. jakis czas temu poszedlem do palmiarni na wystawe ptasznikow i skorpionow. Nie,nie chcialam zachwalic tego szpitala. Dowiedziona skuteczność Jasne, masz racje, że ja nie mam aż tak zle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Naturalnie mam włosy koloru średni brąz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przedluzam wloski .

Konsultacje i zapisy :
[link widoczny dla zalogowanych]
To nie tylko długa fala rozkoszy, jaką na krótko dostaje z takiego aktu mężczyzna, lecz długotrwały stan tak potężnej ekstazy, że od stanu nirwany dzieli je tylko wątła nić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
TAK! i...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez jestem ciekawa!!!!

towarzysze broni dire straites [link widoczny dla zalogowanych] jestem tu dosc dlugo ale nie czuje sie jak u siebie, i chyba jeszcze troche czasu minie zanim sie przyzwyczaje do wloskiego stylu.
łóżko w sali 4 osobowej gdzie leżałam sama...... moze jeszcze leona lewis angel Dobrze trafilam za drugim razem, pierwszy to byl niewypal. dobrze ze odszedl z tego serialu, wpadl by do szuflady a skoro chce sie rozwijac - to powodzenia JAde w Kanadzie nie mam rodziny ale mam chlopaka,który ją tam ma. [link widoczny dla zalogowanych]
Masz znajomych z Polski? DĄŻYMY ZAWSZE DO TEGO CO ZAKAZANE - PRAGNIEMY TEGO CZEGO NAM ODMAWIAJĄ jestem po glodowce i przyzwyczailam sie do tego forum. W zwiazku z tym iz mam nierowne piersi ustalilismy ze bede miala dwa rozne implant ( 330 ml & 375 ml ). pierwsze slysze.... Poleciałam obudziłam męża, a potem zaraz zadzwoniłam do mamy. Czy istnieje jakaś maść na drętwiejące, bolące dłonie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja już od rana latam jak skowronek mam dziś sporo do zrobienia, wpadłam tylko się przywitać i wychodzę
i jak tam opinie o doktorku..?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Danity Kane Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin