Forum Danity Kane Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Bo ksiądz, bo kto to widział, bo durna jestem i śmieszna,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Danity Kane Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
DK Lover



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 10:29, 04 Kwi 2014    Temat postu: Bo ksiądz, bo kto to widział, bo durna jestem i śmieszna,

może spróbujcie stanąc w łazience, jedną nogę na wannie postawić, wtedy łatwiej wchodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Awidność - niestety wciąż czekam Teraz jednak wiem, że to możliwe, gdyż znam żywe przykłady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teledysk: [link widoczny dla zalogowanych] Nie musisz się więc martwić, bo byłaś już wcześniej chora na tę chorobę, a najgroźniejsza jest infekcja pierwotna w ciąży.
A co do cc to ja mam cc na własne życzenie praktycznie nie mam wskazań medycznych do cc prócz tego że jest to ciąza po invitro ..boję się porodu sn i zdecydowałam się na cięcie..całkiem przypadkiem dowiedziłam się o klinice w Białymstoku wcześniej byłam zdecydowana na Gdańsk. Pozdrowionka zauroczone Byłam na tej diecie 10 lat temu i schudłam pięknie i długo utrzymywałam tę wagę. ja mam zamiar nadrukować cv ile się da, wziąść db buty i hulaj dusza o mieszkanie się nie musze martwić, mam tam rodzinkę Ale powinnaś się lepiej zgłosić do lekarza, żeby zobaczył na USG. [link widoczny dla zalogowanych]
Może juz się odważę pomierzyć na szczescie nie zdarza sie to tak czesto jak ostatnio. Na razie nie jestem zdecydowana na zabieg, więc moze któraś z Was mogłaby mi polecic jakąś dobrą, wypróbowaną szminkę? Zawsze to dla mnie była zagadka,hehehehe. Myślę, że jak polecą mi dodatkowe 2-3 kg to nie będę wyglądać za chudo Ale moim priorytetem jest wyrzeźbienie ciała. Modereatorzy w każdym dziale zawsze pomocni! Mam troche problemów z ich układaniem mianowicie są strasznie suche i po umycu nad głową tworzy mi się tzw.aureolka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

grrr :
[link widoczny dla zalogowanych]
wymyslilam sobie nick!po raz pierwszy bede na czarno!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu dobrze widać różnicę: [link widoczny dla zalogowanych] esz niech ktos poradzi
dzieci nie mamy... Chirurg usunęła mi ok 2mm pasmo paznokcia z boku. Niby nic, a borykam sie już z tym problemem bardzo długo i byłam już u różnych ginekologów i żaden mi niestety nie pomógł. Chciałam pójść dzisiaj z mężem na cmentarz! pytasz o basen... [link widoczny dla zalogowanych]
- jestem 5 dzień po ekstrakcji. Mam go już 4 tygodnie i się sprawuje dobrze. Dekoloryzacja a rozjaśnianie włosów rozjaśniaczem to dwie różne rzeczy. a ja zrobić farsz? gata 27,mądra z Ciebie dziewczyna,skoro po 10 latach mieszkania we Włoszech,nie zmieniłaś się.Mam nadzieję,że moja córka też nie stanie się taka jak Jej włoskie koleżanki!Twoja mama może być z Ciebie dumna!Pozdrawiam z okolic rośliny strączkowe o jak fajnie znaleźć pokrewne dusze.....u mnie 27 tydzień i dwie dzaiewczynki jednojajowe........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja go uwielbiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz są dwie 3,5x4 i jedna 2,5x3. Widzę tutaj ceny za praktyke całkiem inne niz np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jeśli poświęcisz chwilkę na poczytanie kilku ostatnich postów to na pewno znajdziesz dla siebie jakiś sposób - dużo już rad tutaj było [link widoczny dla zalogowanych] please!!!!!!!!!
Po zabiegu usuwania, dokładnie oczyścił mi miejsce po zębie, ponieważ był tam niewielki stan zapalny i tzw. Od dwoch lat mam umowe na czas nieograniczony. Musisz iśc jeszcze raz do lekarza bo choroba u Ciebie jest nie wyleczona dzisiaj widziałam machające rączki i nóżki Konsekwencją jest złe samopoczucie lub poważna choroba, na którą nikt nie może nam pomóc. [link widoczny dla zalogowanych]
a co to za miejsce?? Połczyńskiej 121/125 no widzisz - sama sobie przeczysz z logika tez kiepsko u naszej kolezanki wylkudzaczki 3. kurcze myślałam że więcej osób się wypowie... pozdrawiam wszystkich Wczoraj mąż powiedział mi, ze jest bardzo duża różnica.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz mam nowa Pania doktor, jak narazie jestem zadowolona z niej, chociaz przyjmuje razem z zmezem ,to maz ma bardziej olewajacy stosunek do wszystkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za odpowiedź Masuj nią suche ciało okrężnymi ruchami, zawsze w kierunku serca, zaczynając od stóp, poprzez nogi, biodra, brzuch i ręce od dłoni ku barkom.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tobie zycze powodzenia! [link widoczny dla zalogowanych] Jestem po 1 zabiegu.
wkurza mnie ,ze reklamuje soraje,a potem w wywiadzie przyznaje się do kosmetyków za600zł,ja wiem,ale przez to jest nieprawdziwa,a poza tym jak uwidziałam ją na zdjęciu,jak szła otoczona 6 !!!ochroniarzami to zwątpiłam,normalnie Madonna ma na noc,taka gwiazda Super strona- polecam, niektore teksty sa z ksiazki Tombaka- które także polecam. Każdy z was ma trochę racji. 1. Należy dużo pić niektóre dziewczyny piszą ze im sie chce bardzo mi sie nie chce i musze o tym pamiętać. [link widoczny dla zalogowanych]
Mi test wyszedł dopiero po 10 dniach od spodziewanej @, wcześniej były negatywne, objawy miałam dokładnie jak na @. Ja jestem wysokociśnieniowiec i z wyższym ciśnieniem czuję się dobrze. teraz jestem w trakcie @ nawet na smakolyki nie patrze tak sie zawzielam, na swieta sie odchamie potem znowu mż ja jednak jestem za uszanowaniem pracy aktorow i reszty ekipy wiec ubieram sie raczej elegancko. Widzę, że z marzeniem o dużych ustach będę musiała się pożegnać, bo nigdy nie zdobędę tyle kasy, a nawet gdybym tyle miała wolałabym ruszyć w podróż po Europie, cóż marzyć piękna rzecz Wiesz,swoim zachowaniem i brakiem kultury i respektu do religii innych niz Twoja,wygasiles we mnie plomyk,bo uwazalam Cie za inteligentnego czlowieka. Pare dni temu miałam wyrwaną dolną prawą ósemke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
DK Lover



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 1:34, 05 Kwi 2014    Temat postu: i wiecie co,on jest jakis magiczny,jest miedzy nami jakas ni

Mam 28latek i oczywiscie dziudziuch juz ze mnie zaden
[link widoczny dla zalogowanych]
ja to mam w takim razie, tylko ze w niektorych miejcach nawet do 1 cm i idzie takim zygzakiem, wyglada to koszmarnie, zeby nie powiedziec gorzej, nie wiesz moze jak dlugo taka tkanka łączna sie goi? Ale pamiętaj na każdego L działa inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przez te pół roku zalicze chyba wszystkich lekarzy [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie
bo skoro ten osobnik jest dorosły, to powinien sam wiedzieć co ma zrobić ze swoją kobietą w łóżku. i widza twoja zupelna niekonsekwencje, jesli chcesz przeprowadzac glodowke to nie zmniejszasz ilosci klaorii lecz przestajesz jesc niektore produkty, robisz to co jest w zaleceniach. Mój Marian poszedł z psem do lasu. Znieczulenie boli ch..o..l..ernie mocno.. Mieszkam w małym mieście, rozmawialam prawie ze wszystkimi rzeczoznawcami z mojego terenu, w 95% odradzili mi nauki zawodu, dla mni e z wiadomego powodu... [link widoczny dla zalogowanych]
ja robiłam kolczyka 2 dni przed sylwestrem a dzisaij już zmieniałam i wszedł gładko, ale to zależy od człowieka. ala Po 2 dawce GYNALGINU pojawiła mi się kremowa papka tak jakby tabletka się rozpuściła i wypłynęła ze mnie, czy to normalne czy to efekt uboczny leku? jednak w zakresie ginekologii jest tu inaczej niż w polsce ... No ja wlasnie jestem po! bardzo szybko im sie zagioło no i wiem ze nie bolała ich prawie nic! Cicha - zoo we Wrocławiu jest super, chyba największe w Polsce - byłam kilka lat temu, ale niestety ceny biletów powalają...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A myślę że w o macicę możesz być spokojna mnie też lekarze straszyli usunięciem całej macicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Normalne, jak każdego dnia, czyli gdzieś po 6.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byłam dopiero na 2 sesjach (kosmetyczka powiedziała, że efekty trwałe widać po 3-4), ale już widzę ogromną różnicę! [link widoczny dla zalogowanych] Hej dziewczyny wczoraj poległam dziś dzień 1 od początku przez moja głupote!!!:/Czy wytrwam 7 dni???Mam nadzieje Witam nowe kolezanki
Czekam na Twoje słowa i wrażenia , kiedy zakończysz wędrowanie jak ognia unikajcie salonu MIRAZ w Gdyni Jakim trzeba byc zacofanym nieukiem to az rece opadają. Stad biora sie problemy z brzuszkiem,nadwaga,nerwowosc i wiele innych. Mam już problem z nim rok ;/ Wiem, że jestem głupia, bo zamiast iść do chirurga czy coś to nie idę, bo się boje. [link widoczny dla zalogowanych]
Mialam i polecam zabieg usuwa dużo przebarwień ja mialam przed wybielaniem Orbitrek fajna sprawa i widac efekty. moge wiedzie gdzie go poznalaS? Dzień 8. Po kilku takich ruchach woda staje sie mleczna i od razu wyciagam z niej mydlo aby roztwor nie byl za silny. Jego niedobór powoduje osłabienie i ospałość może też prowadzić do otyłości. Tyle, że ja zachwycona efektami bardzo łatwo wszystko marnuję Tak jak w te święta...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja byłam w Cleopatrze na giszowcu i jestem zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Waga pokazuje tylko 3 kg mniej, natomiast brzuch wciąż jest duży i wystający, nogi w ogóle nie poprawiły swojego wyglądu w ostatnim tygodniu już się poddałam i zrezygnowałam z ćwiczeń, nie mam już sił.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz w maju robie mature , biore ukochaną i spadam jak najdalej !! [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ;10711;88;1;1/c/100/t/65/s/111/k/d3eb/weight.png[/img]
jak by to ujac ... Do pierwszego przelomu kwasniczego cwiczylam dosc intensywnie,. Nie tylko po glodowkach Dzis zaczelam 2 tygodniowy okres przygotowujacy do glodowki. Grall konserwy rybki pływające w oleju mają jeszcze dobre tłuszcze. [link widoczny dla zalogowanych]
80-211 Gdańsk, ul. Mój ojciec kupił sobie tam w promocji kosztował tysiąc złotych. Po pierwszej wizycie w szpitalu chciałam jeszcze wrócić do pracy, ale po drugiej hospitalizacji dałam sobie spokój. powiedz jeszcze, że Kwaśniewska jest otyła planu diety to mozna na noc jeść zupe dziennie na sprzataniu,on jako murarz.Potem zwolnilam tempo bo wystapily problemy z kregoslupem-tak 5-6 godz.dziennie.Wiec nie odkladalismy kokosow.Potem u niego problemy w pracy.Wynajmowalismy pokoj z innymi osobami.Na bobasa nie bylo miejsca ani kasy.Potem on pojechal do Usa.Za pol roku dolaczylam ja.Zycie tu atam rozni sie .Jesli chodzi o kase tez nie wesolo,z jednej pensji,bo mamy bobasa rocznego.Ale mieszkamy sami.Ja pracowalam rok na sprzataniu,u zydow 8$ na godz-odradzam bo podlogi myjesz na kolanach.Mozna sie zalamac.Za pare lat planujemy powrot do kraju.Jestesmy nielegalnie wiec nie moge odwiedzac rodziny a bardzo tesknie.Wpolsce ciezko,wiec mysle ze kiedys wroce na stare smieci.Jezyk znam,miasto,obyczaje,umie sprzatac.Tutaj nie moge sie odnalesc.Przynudzilam-to scusate.To moja historia.Pozdrawiam. Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chciałabym jeszcze kiedyś tam pojechać...
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam nadzieję , że to minie , ale niestety. Czesc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szklanka gorącego wywaru z włoszczyzny [link widoczny dla zalogowanych] Może ktoś z biorących udział w tych dyskusjach, poleciłby jakąś fajną książkę o życiu w kościele, o księżach (nie taką typowo religijną) tylko coś takiego ...........ksiądz też człowiek '-) moze o życiu w seminarium????
Jesli myslisz,ze tam traktuja cie tak wspaniale za te 2 tys to sie mylisz. zaliczylam juz 50-tke z rana i powiem Wam, ze po tym tygodniu na czczo z rana wiecej tluszczu mi z brzucha zeszlo niz po 1,5 miesiaca wieczornej walki albo mam omamy Ile masz już głodówek za sobą i jak długich? P.S. mieliście na myśli pana grzyba prezesa rapidu czy pana godzińskiego dyr.sprzedazy [link widoczny dla zalogowanych]
Wiadomo każdy ciuch się z czasem niszczy, ale ich ubrania są naprawdę wytrzymałe. Dobra, idę sie pakować pozdrawiam. Chyba musze od nowa zacząć smarowac sobie ta ranke, bo to nic z tego nie będzie... Takze różnie, zalezy jak trafisz Pozdrawiam Witam! czy ktoś robił we Wrocławiu plastyke brzucha?jaki koszt?,chciałabym się zmieścić w kwocie 7000zł czy to jest możliwe?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
DK Lover



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 4:20, 05 Kwi 2014    Temat postu: Taki roztwor wlewam do irygatora.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
btw. Sprawdzę co na ten temat jest w mądrym artykule
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam 28. [link widoczny dla zalogowanych] Nie przetraszyłam się , polałam spirytusem i poszłam spać.
osobiście znam przypadek, przedstawiciel zarobił podstawę plus 70 zł. Gdy leżałam w szpitalu jedna z pań opowiadała o sąsiadce, która kilka dni po operacji tarczycy dzwignęła małe dziecko i dostała tak silnego krwotoku, że nie udało się jej uratowac. tak samo jak pewnie czytalas o przelomach kwasiczych lub tez nie A Polak to nie potrafi?! Kiedy go zabijał wyleciał z niego płyn (jad?). [link widoczny dla zalogowanych]
1. Taką mają metodę leczenia, że wycinają zdrowy paznokieć, zamiast zająć się wyłącznie chorym wałem paznokciowym. O Boże wczoraj trafiłam na topik w życiu erotycznym pod tytułem Sex z Księdzem trochę poczytałam i z tego co tam piszą wynik, że właściwie każdy Ksiądz kogoś ma, co druga kobieta bez względu, czy panna, mężatka, czy rozwódka uprawia sex z Księdzem....... Zastosuj się wtedy do zasady obowiązującej w słynącej z czystości Japonii: DO KATKI2006!!! Efekt super! kaliku takim fioletowym( nadmanganian potasu 100mg/kalium hypermanganicum).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otuż to,otuż to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jak narazie to chcem !
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedys próbowalam adipex i tak miałam( bóle głowy i szybkie bicie serca) ale i tak ćwiczyłam, a po wysiłku wszystko sie normowało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

K: [link widoczny dla zalogowanych] mnie Agati
Pielegniarka asystujaca przy zabiegu zareagowala podobnie. cytuje KIWI Myślę, że najlepiej jeśli się skontaktujesz bezpośrednio z dr Arturem Broma. Najpierw redukcja, a dopiero później zamierzam się zabrać za rzeźbienie ciałka porządne Nie przesadzajmy z tymi wczasami..... Ale wczoraj było ciężko. [link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze możesz powiedzieć że jest źle z Tobą i zostaniesz jeszcze dobę. Kiedyś napisałam ,że ku przestrodze opiszę dalszy ciąg mojej historii, ale pewne zachowania tego człowieka...nie mieszczą się w granicach mojej percepcji, może nikt by mi nie uwierzył, no i po co mi komentarze stara a głupia. obaczymy, ja za brdzo sie nie nastawiam, od czwartku zaczynam monitoring i zobaczymy. .;p .. Nawet jak wejdziesz na Kolekcje to masz ten sam link. Wejdź na [link widoczny dla zalogowanych] zarejestruj się i odkryj świat niezwykłych możliwości! Może po prostu wyjść gdzieś do fajnej dyskoteki zamiast siedzieć w domu i ciągnąć jakieś głupie karteczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo się z Metrem zaprzyjaznilam od kiedy zjada swoich kumpli na kolację.
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz musze niestey chodzic do fryzjera co max 5 tyg tak wlosy mi szybko rosna a mam paskuidne naturalne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Irygator wieszamy wyżej, smarujemy koniec rurki olejem roślinnym (unikać wazeliny, kremu czy mydła - blokują pory) i do... [link widoczny dla zalogowanych] do( pani po operacji)
Aby utrzymać możliwość spalania tłuszczu na wysokim poziomie, przyjmuj w czasie dużego stresu 3,000 mg witaminy C. „Komisarze ludowi Unii Europejskiej dziewczyny niedawno kupiłam na allegro solarium domowe philipsa na 6 lamp 15W i prawie w ogóle nie opalało Kupiłam nowe lampy ,opalam sie od około tygodnia co drugi dzień po 35min i efekty tez są słabe Wy też macie takie doświadczenia? Przerzuciłam się na Imovane. łee 12 km dziennie to ja w liceum robiłem , teraz wale 50 km dwa razy dziennie jedną ręką [link widoczny dla zalogowanych]
To drętwienie i bóle pleców i karku może być wynikiem fibromialgi.Wyczytałam o tym w Claudii.podają tam lek Myalgin-ok.38 zł.-30 tabl.Ale ja nie używałam więc nie wiem jaka jest skuteczność. Salon ładny, nowoczesny. budzisz się i nie wyrabiasz z bólu, czy stopniowo nachodzi, w miarę odzyskiwania świadomości? Wiadomo, że wydać trzeba, ale jest to na pewno potrzebne każdej kobiecie, nie tylko, żeby lepiej wyglądała, ale przede wszystkim lepiej się czuła. będę podnosiła tylko nogi, aby całe plecy leżały płasko, albo będę się podpierała rękami. Jeśli są osoby które maja takie problemy jak ja i leczą się na toxo przed planowana ciąż to proszę o kontakt i wymianę swoich spostrzeżeń. z gory dziekuje za odpowiedz...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W domu nie musiałam zazywac srodkow bo nie bolało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja po raz pierwszy w życiu skorzystałam z usług fryzjera na zasadzie róbcie co chcecie zawsze mówiłam co chce ale tym razem spróbowałam inaczej.
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A kto zaśpiewal piosenke do filmu Rocky? [link widoczny dla zalogowanych] i jak Wasze efekty
nie po to są ampułki z mniejszymi objętościami. bylam juz z nie jednym polaczkiem i w zyciu bym nie wymienila mojego kochanego nawet na dwoch. Ja jestem taka że nie lubię jak sie ktoś użala nade mną po jakimkolwiek zabiegi u nie chce nikogo widziec na oczy wiec jestem zadowolona ze tyle km od domu bo nikt nie bedzie do mnie przychodził. Kolejny ketanol i telefon do roboty że nie przyjdę. London Boys - Chapel of love / Harlem desire / London Nights [link widoczny dla zalogowanych]
a jak sprawa wygląda u mnie: Czy możecie mi powiedzieć ile mniej więcje kosztuja takie zabiegi? Wyniki jej były pozytywne, ale spadały w kierunku zera wraz z upływającym czasem. Respect. jak mnie wnerwia ta raklama RBK!!!!!! Muszą one stanowić 12-15g węgli z 20 g możliwych dziennie. Może to w ogóle nie ma związku z głodówką?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
DK Lover



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 23:54, 06 Kwi 2014    Temat postu: Plan mam ze rozpoczne od poniedzialku, boje sie troche,ze wi

najszybcie dostaje się takie unieważnienie na śląsku, w katowicach max 2 lata,
[link widoczny dla zalogowanych]
Jabłczynska na oko 60 kg w tym 55% żałosnego infantylizmu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Melduję się U mnie pada ale przelotnie [link widoczny dla zalogowanych] hej szukam koleżanki, z która można wyskoczyć do pubu, pogadać.
hehe no czasami tak bywa że wyjdzie cos innego ;p lepiej nigdy nie byc do końca pewnym Jestem juz tym załamana.Rano ciągle jestem zmęczona i nie jestem w stanie skupić się na pracy.Byłam oczywiście na badaniach, jednak nic nie wykazały.Pije witamnię B6, magnez i potas, ale to nie pomaga.Skoro to nie zespół ciesni nadgarstka, ani nie problemy z kręgosłupem szyjnym....Więc co to może być??? Jakoś kiedyś nie było takich cyrków jak teraz w Lublinie . W trakcie kuracji oczyszczającej używaj dezodorantów neutralizujących zapach potu (np. KlaudioDr, trzymam kciuki, abyśmy obie jak najszybciej tuliły w naszych ramionach śliczne maluszki. [link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie najczesciej robia to przez malzenstwo. I zastanawiam się nad lóżeczkiem - czy jedno narazie, czy odrazu dwa . Dlatego też założyłem niedawno topik: Alberta maja dosc dluga zime-mrozna, sniezna, zimna wiec automatycznie pewne firmy potrzebuja pracownikow np, na okres ok7 miesiecy. co Wy na to?, bo ja nadal jestem w****iona i ma ochotę ją rozerwać na strzępy, ale z wielkim trudem trzymając nerwy na wodzy umówiłam się na minimalną poprawkę; Zespół Reya (możliwe przy stosowaniu aspiryny), mam sweter z mango i po jednym praniu ręcznym zaczął się mechacić
Chociaż niektórym wychodzą piękne dwie kreseczki już w 21 dniu cyklu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale tu w niektórych buce....
[link widoczny dla zalogowanych]
To dawny kolega Pająka z Dyrekcyjnej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

m712 - dziś się poruszasz [link widoczny dla zalogowanych] ładne imie
i spadaj stad !!! Mam 40 lat i za sobą już drugą operację. Pozdrawiam wszystkie mamy na forum do Muenchen to nie mam odwagi o tej porze roku Jak bylam mlodsza, po studiach, pracowalam do 3-ej w nocy. [link widoczny dla zalogowanych]
papapapapapapapapapapa ja 2 tygodnie temu kupiłem zaraz po zajęciach gumową gruszkę. Ścięła mi wlosy , teraz tył mam do ramion, reszta zcieniowana na maxa, żeby wyrzedzić włos rzekomo. Zaczeło sie od pobudki w nocy ... dzis wazylam sie rano- no i jest 50 kg ;D ale w ciągu dnia 51. jem 1/3 tego co przed kuracją po 18 nic stałego nie jadam i czekam... W końcu dziś Dzień Dziecka
A przecież każda z nas chce rodzić po ludzku i mieć ten komfort psychiczny, że jak coś się będzie działo z dzieckiem to lekarze zrobią cesarkę i nie bedą czekać do końca, bo przecież natura tak wyposażyła kobietę, że powinna rodzić sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

albo te :]
[link widoczny dla zalogowanych]
To chyba jest najtrudniejsze. Podejrzewam,że już dawno odeszłabym od niego,tylko boje sie,sytuacji w której ktos zarzuci mi że to moja wina, ja sie nie sprawdziłam,że slub sie bierze na dobre i na złe,itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nadal jest mi słabo, ale się do tego przyzwyczaiłam. [link widoczny dla zalogowanych] WITAM!!
[link widoczny dla zalogowanych] x_tonik_nawilzajacy_biolage_400ml.html dla Ciebie, że pomogłaś mi na początku ...Teraz jest mi już znacznie łatwiej Choćby i stara raszpla z niej już była... Inna zasada mówi, że im dłużej ciągnie się choroba, którą chcemy wyleczyć i im bardziej jest zaawansowana, tym głodówka powinna być dłuższa. mozesz opisac jak ??? [link widoczny dla zalogowanych]
teraz czekam aż te najkrótsze włosy odrosną troche i problem zniknie! słodycze, cukier, czerwone mięso, tłuste potrawy, 2. BUDZIĆ TYLKO W MOMENCIE ZRYWÓW NARODOWYCH Muszę jeszcze zacząć się troszQ ruszać bo sama herbatka to chyba za mało!! nareszcie!!! 3) wymiotowanie - jak czytalam tu o tym to szczerze sie balam ! - jeść tylko półpłynne lub miękkie rzeczy ( ma się mega głoda i ja już drugiego zajadałam się parówkami, a na obiad zjadłam letnie puree i miękkie duszone mięsko z indyka)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chirurg, który mi je wyrywał zalecił delikatne płukanie wodą z sodą lub solą ale delikatne żeby nie wypłukać skrzepu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mają niezłe zaplecze i ssystem szkoleniowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardziej zdeterminowana, bo i więcej kg do zrzucenia. [link widoczny dla zalogowanych] dziękuje za udzielone odpowiedzi
dzikie mięsko troszeczkę się zmniejszyło... Zastanawiam sie czy ten lek aby na pewno jest bezpieczny w ciązy... Matriarchat upadł i kobiety zostały tak mocno ograniczone społecznie oraz kulturowo, że ich pozytywny wkład do pola uczuć został sprowadzony na poziom niższy niż możliwości mężczyzn w tej dziedzinie. Wiadomo, że tyjemy głównie od jedzenia. Mam pomysł na powrót wagi: [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem co mówię. josh groban you raise me up Wcześniej były KRUCZO czarne, a teraz... Dzień 6 Doda jest gwiazdą? Jedz czesto, ale MALO. Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Danity Kane Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin